Tuesday, August 4, 2009

Tetamu Tak Diundang...

xtau nak letak tajuk apa..aku letak la tajuk tu.. "Tetamu tak diundang"..ada kena mngena ke ngan apa yg aku nak taip ni... mungkin ada mungkin x... gambar kt sebelah ni pun ada kena mngena ke? erm yang pasti memang aku suka sgt ngan pic Healing a Broken Heart kt sebelah ni... pic ni agak lama jugakla berada dalam simpanan aku...pic ni penah jd primary photo kt FS aku agak lama juga... penah jadi display image kt YM aku....

Bila aku letak pic ni kat FS ramai yg anta mesej ngan comment tanya aku..patah hati ke? broken heart? ada kena mngena ngan diri ke? hehe banyak btul soalan dari kawan² kat FS pasal gambar nan 1 ni...huhu... jawapan aku senang je... xda kena mngena ngan hidup aku pun..huhu... semalam memang ada la tetamu yang tak diundang tetiba anta mesej kat aku.. nama yang dah hampir lenyap dari ingatan aku... baik xyah mesej kalau setakat nak tambah sakit kat hati aku... sbb dia mood aku hilang.. tapi aku puas hati sbb dah basuh dia cukup²..bia dia rasa bersalah... jahat xjahat jugala aku ni... tapi semalam hati aku tak tenang... Alhamdulillah hari ni dah tenang sket.... harap² makhluk tu dah xmuncul lagi..hehe

masa mata aku hampir nak terlelap ada mesej masuk..dah mamai² tu sempat la baca...mesej dari yan hehe... thanks...tapi aku xbalas pun sbb mata dah xlarat nk buka...ni ha msj dia..

"Dengarilah saudaraku,Allah memujukmu, At-toyyibat littoyibin, An-nur; 26. Wanita baik itu dijanjikan untuk lelaki baik & sebaliknya.Telah tercatat seungkap nama lelaki di LOH MAHFUZ untukmu.Cuma peribadinya ditentukan oleh sejauh mana ketinggian peribadimu. Jika kau tetap di atas jalan yang diredhai, InyaAllah si dia turut di jalan yang sama. Lupakan segala kegundahan, teguhkan diri pada cinta Hakiki nescaya cinta lelaki soleh turut kau miliki. Allah loves u my dear. Senyumlah pada sinar yang menantimu di hadapan! AMIN..."

Bangun pagi tadi celik je mata aku baca mesej ni sekali lagi...dan fahamkan apa yg disampaikan...erm sebab tu la hari ni hati aku dah tenang sket...

No comments:

Post a Comment