Thursday, September 17, 2009

Salam Aidilfitri


Hari ni last kerja sblum cuti hari raya... cam dah xsabar nk blk kampung...erm..xsabar nk tunggu malam ni...
perasaan aku plak..xtaula nak gambarkan mcm mn...ada hepy,ada sedih,ada terkilan & rasa cam xberapa tenang...
resa hepy sbb xsabar nak jumpa family,xsabar nak smbut raya...xsabar nk blk wat kuih raya..& xsabar nak bagi duit raya..hehe mcmla byk sgt duit aku....
rasa sedih plak sbb Ramadhan dah hampir ke penamat...rasa cm xsmpat nk wat amal ibadat byk²...semoga pjg umo..dpt jumpa lagi Ramadhan tahun² hadapan...erm...sedih sbb rasa kehilangan...hlg sorg kwn yang aku percaya sgt2...rasa cm dianiaya..huhu tapi aku tetap hargai dia..sbb pernah jadi kawan yg terbaik untuk aku xkira waktu aku sedih atau hepy...
bila smua perasaan ni bcampur hati aku rasa terkilan dan xberapa tenang...
harap² bila dapat jumpa family aku semua rasa ni jadi normal balik...biala hati aku tenang tuk menyambut 1 Syawal ni..

No comments:

Post a Comment