Monday, February 21, 2011

1st entry in 2011

Hampir setahun tak menaip kat sini....bukan lupa pada blog ni cuma rasa tak berminat nak melepak kat sini...nak kata sibuk sangat tak da pun...kadang-kadang je sibuk.. mungkin dah kekeringan idea nak menaip kot...sepanjang setahun ni banyak busy kat facebook..
sebelum ni macam-macam game aku layan...tapi sejak dua menjak ni aku dah insaf huhu... layan juga cuma 1 game je...dah tak banyak mcm dulu...bukan apa..tetiba terasa bosan plak ngan semua game tu...
Sekarang ni banyak menghabiskan masa dengan baca novel...dah jadi hantu novel balik...tak dapat dielakkan...bagai 1 terapi bila membaca novel...tengok novel bersusun kat rak pun buat hati rasa bahagia, berbunga-bunga...ish2 macam bercinta dengan novel plak...tak pa lah...janji aku bahagia ngan hidup aku...tak da pun aku minta duit orang lain untuk beli novel...so suka hati la nak beli banyak mana pun asal tak menggugat duit untuk makan pakai aku...
Selama kita hidup buatlah sesuatu yang boleh membahagiakan diri kita tanpa menggangu kehidupan orang lain...walaupun tak semua yang kita nak kita akan dapat...tapi selagi terdaya tak salah untuk terus mencuba...

No comments:

Post a Comment