Saturday, April 2, 2011

genap sudah 2tahun

02/04/2009 - 02/04/2011...genap sudah 2tahun pemergiannya....tapi rasa mcm bru semalam berlalu... masih xdapat nak melupakan saat2 terakhir di ketika itu... terlalu tragis sehingga xsanggup nk diingatkan..setiap detik xpenah sedikit pun rasa nak melupakan...biarla dikenang sehingga akhir hayat, semoga dia tenang di sana...

aku tak mampu mengusir
setiap kenangan dia
yang ada dalam kotak ingatan
sumpah...
aku terlalu merinduinya
mungkin dengan kenangan itu
dapat memberikan aku kekuatan
untuk meneruskan perjalanan hidup
yang masih panjang
atau esok lusa siapa tahu
aku juga
akan mengikut jejak langkahnya
selagi nyawa dan jasad
aku masih bersatu
dia kekal di hati dan ingatan
sehingga la waktu dan masa
menentukan andainya
hati ini mampu
dicintai dan mencintai lagi
aku redha menerima
sungguh...
setiap detik aku mendoakan
agar dia ditempatkan
di kalangan orang-orang
yang beriman
mendapat tempat
yang paling istimewa di sisiNya
untuk dia
yang teramat ku cintai
amanla dirimu di sana...


No comments:

Post a Comment