Monday, July 27, 2009

Bila Aku Dah Bosan.....

cuti hari ahad xda aktiviti pun...dok kt uma je...mbuta smpai mtahari agak tggi gak la...huhu.. sedar² je kpala aku dah bdenyut².... rsa yg xbest sgt².... seb dah lma xsakit... memandangkan aku tlebih rajin...hbs satu rumah aku kemas.... tmasuk la bilik aku skali... mula² wat aktiviti melipat kain bju yg agak byk la jgk... almaklumla...bab lipat melipat ni yg plg mls...
pastu kemas kertas² yg bsepah² atas rak dlm bilik tu.... erm..rupanya kad kawin kawan² yg byk kt atas tu...ada gak la dkt bpuluh²....tp seingat aku...xsmpai 10 jemputan pun yg aku p... bkn pe ms yg xmngizinkan...klu yg dekat² tu blhla.... sume tu kwn² sek,matrik,u ngan ofismate... erm..tmasuk gak kwn yg knal kt ym ngan fs hehe.... tu blum kira kad yg smpai kt kg, byk gak la.... smpai ayah aku dah pndang aku semacam je....penah gak la aku ckp kwn² yg antar kad tu senior² aku...hehe satgi klu ckp sebaya ngan aku pjg plak mukadimah dia..... xpe la wlupun aku x p semua jmputan tu tp aku akan smpan kad² tu semua wat knangan hehe... amek berkat...
lps siap kemas bru mandi...pastu kua mkn... bila prut dah knyang..pas solat aku pun.....membuta la lg smpai la ke ptg...huhu seb smpat asar..... bila mlm je aku pun jd brung antu....hehe dah 12lbh layan THR je la....sume lagu aku layan.... seb bek la msuk ofis arini xngantuk sgt.... dah la kt sni ujan lbat gak....best ni klu mbuta lg.....zzzzz

No comments:

Post a Comment