Monday, July 13, 2009

xtvt hujung minggu..

ari ni dtg ofis bdn rasa lemah semacam je..bdn skt²..pelik gak..nk demam ke?..harap² jgnla demam..mebi xckup rehat kot...cuti 2hari xsmpat rehat pun..2-2 hari kena bgn awal...p dengar ceramah..hehe sbenarnya ceramah kt kursus pra perkahwinan...ckp je p kursus kawin semua ingat aku dh nk kawin..huhu..sbenarnya xpun..saje je p..teman akak ofis..aku pun tumpang la sekaki..terisi gak hujung mggu aku ngan aktiviti yg berfaedah kan....klu x asyik membuta je kt umah... yg xbestnya..pagi sbtu tu pas subuh ujan lebat giler...sjuk...mak ai sedap je klu tido...trasa gak la 1 kerugian hehe sbb aku xleh smbung tdo...sblum kul 8 dah p pejabat agama batu pahat (dekat gak ngan umah-xsmpai 5minit pun nek keta).. smpai je org dah ramai gak la.. huhu ingtkan kitorg yg awal rupanya ramai g yg awal... ramai gak yg dtg ngan partner msg² hehe tp yg dtg xda partner cm aku pun ada gak..kira bkn aku sorg la... yuran RM120 sorg..dgr² xlama g nk wat 5hari..msti lg mahal...larat ke nk melangut dgr ceramah smpai 5hari hehe..seb aku dah lepas...

ni la bilik seminar kt pej agama tu..sjuk...ari sbtu tu ujan lebat...ngan aircond lg...lupa nk bwk sweater plak...pe lg cm nk beku la aku dlm 2

masuk je dlm bilik ni urusetia kt situ suh jwb soalan..adala 20 soalan...blur gakla aku...bukan tau sgt nk jawab wlaupun stakat soalan objektif...nasibla akak 2 terer...huhu aku tanya dia je...pas jwb soalan kua sarapan..huhu part ni yg aku angin semacam...mknan xckup...yg sadisnya aku xdpt plak tu...dh la tgh lapar giler time 2...sabar je...


time ni aku tgh bengang xdpt makan..hehe org lain sume tgh mkn...



aku,kak pidot ngan sepet(adik k.pidot)...time ni tgh bengang sbb lapar hehe...pe lagi ambik gmbr jela smentara org xda...


nasib baikla pastu pceramah yg bg ceramah tu sume best²..lawak sgt² sakit prut aku gelak....kira hlgla lapar aku tu...klau dpt pceramah yg bosan maunya aku terlentok kt situ..masa rehat tuk mkn tghari tu..aku rasa aku la antara org terawal kuar..hehe takut makanan hbs...ari sbtu hbs kul 4...pas blk p mkn2 pastu aku blh ttdo smpai ke maghrib...seb tjaga gak...

esoknya ari ahad kul 8 dah start...kitorg tlambat smpai..huhu 8.15 bru smpai..seb pceramah bru nk start...pceramah ari ni best2 gak..semua lawak²..ari 1st 5slot, ari ahad 7slot...

ni gambar masa hari ke2 kursus..

hari ke2 hbs kul 5...dah dkt² nk blk tu dorg edarkan sijil tuk peserta²...sape dh dpt sijil tu dah blhla nk kawin hehe...pastu ada cabutan btuah...best sbb aku dpt hehe semua ada 6hadiah je...ingatkan aku dah xdpt....skali no last tu no aku..040..dgr je ustaz tu sebut no tu laju je aku angkat tgn..hehe




ni la hadiah cabutan bertuah yg aku dapat tu hehe...besar gak...btuah aku ptg tu...ingatkan frame rupanya...


ni ha...cermin yg agak besarla jugak hehe...jenuh bercerminla aku...pape pun Alhamdulillah...rezeki aku ari tu... dpt hadiah..ilmu pun dpt..





No comments:

Post a Comment